Cache-Control: no-cache, no-store, must-revalidate
Οι Σκεψεις Μου Μεσα Απο Το Διαδικτυο: "Έλληνες" πολιτικοί ή ελληνοποιημένοι εβραίοι ;

Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2019

"Έλληνες" πολιτικοί ή ελληνοποιημένοι εβραίοι ;

"Έλληνες" πολιτικοί ή ελληνοποιημένοι εβραίοι ;

Γεώργιος Παπανδρέου, ή και Γέρος της Δημοκρατίας ήταν εβραίος ;
Η Αλήθεια είναι η εξής :
Προ 300-350 ετών εβραίος εκ της τότε Παλαιστίνης εγκατεστάθη εις την Ελλάδαν. Και που εγκατεστάθη ;
Εις τις Κεχριές !
Απόγονος τούτου, εγκαταλείψας αργότερον τις Κεχριές Κορίνθου, αλλά και το εβραϊκόν του επώνυμον, εγκατεστάθη εις την Πόλιν των Ιωαννίνων, σημαντικόν κέντρον εβραίων και τότε και σήμερον, ως Σταυρόπουλος ...
Απόγονος τούτου εγκατέλειψεν αργότερον τα Ιωάννινα και μετεκόμισεν εις την Αχαίαν, όπου και ευρέθη εις το γνωστόν Καλέντζι ...
Εξ απογόνου ονόματι Ανδρέα, όστις ήσκησεν το επάγγελμα του "παπά", έλαβον το και εις την εποχήν ημών επώνυμον Παπανδρέου ...
Η πρώτη εγκατάστασις των Παπανδρέου εις τις Κεχριές Κορίνθου φαίνεται, πως ήτο η συναισθηματική αιτία της αποκτήσεως ... αγροτικής-εξοχικής οικίας εις ... παρακείμενον χωρίον, το οποίον έως και σήμερον χρησιμοποιούν ...
Τον, δε, Γεώργιον Παπανδρέου εισήγαγεν εις τον Δημόσιον Βιον της Χώρας, ως Νομάρχην, ο έτερος εβραίος ... Μπενύ Σελόν ή ... Βενιζέλος Ελευθέριος.
Και ποίον ήτο το εβραϊκόν επώνυμον των Παπανδρέου ;
ήτο το Ζετκίν ή το Καψαλί ... 

Κυριάκος Βενιζέλος ή Μπενύ Σελόν πατέρας του Ελευθερίου Βενιζέλου
«…  Κερ­κυ­ραί­α Ἑ­βραί­α, ὀρ­φα­νὴ, ὁ­μι­λοῦ­σα θαυ­μά­σια τὴν Ἑλ­λη­νι­κὴν, ἦλ­θεν εἰς Θεσ­σα­λο­νί­κην διὰ νὰ γνω­ρί­σῃ τοὺς συγ­γε­νεῖς της  καὶ ἐ­νυμ­φεύ­θη τὸν ἐ­ξά­δελ­φόν της Μπέ­νυ Σε­λόν.  Ὁ σύ­ζυ­γός της ἦ­το γυ­ρο­λό­γος. Ἐκ τοῦ γά­μου των, ἐ­γεν­νή­θη υἱ­ός, ἀλ­λ’ ἕ­ξι ἔ­τη με­τὰ τὴν γέν­νη­σίν του ἀ­πέ­θα­νεν ὁ σύ­ζυ­γός της καὶ ἔ­μει­νε χή­ρα. Αὕ­τη ἐ­βα­σα­νί­ζε­το ὅ­μως διὰ νὰ ἀ­να­θρέ­ψῃ τὸ κα­χε­κτι­κὸν τέ­κνο της, λό­γῳ τῆς κλη­ρο­νο­μη­θεί­σης πα­τρι­κῆς ἀ­σθε­νεί­ας.
«… Μό­λις ὁ υἱ­ός της  ἔ­γι­νε δέ­κα ἐ­τῶν, ἤρ­χι­σε τὸ ἐ­πάγ­γελ­μα τοῦ πα­τρός του, κα­τώρ­θω­νεν δὲ οὕ­τω νὰ κερ­δί­ζῃ ὀ­λί­γα χρή­μα­τα καὶ νὰ βο­η­θῇ τὴν μη­τέ­ρα του. Ἀλ­λ’ οἱ κό­ποι, αἱ στε­νο­χω­ρί­αι, αἱ στε­ρή­σεις καὶ ἡ κλη­ρο­νο­μί­α τῆς συ­ζυ­γι­κῆς ἀ­σθε­νεί­ας, τό­σον τὴν εἶ­χον κα­τα­βά­λει, ὥ­στε με­τὰ μι­κρὸν δι­ά­στη­μα νὰ ἀ­πο­θά­νῃ καὶ αὐ­τή.
«… Ὁ νέ­ος ἔ­μει­νε μό­νος του, ἐ­ξα­κο­λου­θῶν τὸ ἐ­πάγ­γελ­μα τοῦ γυ­ρο­λό­γου, εἶ­χεν ὅ­μως μα­νί­αν καὶ με­γά­λην ἀ­γά­πην πρὸς τὴν θά­λασ­σαν ὅ­που ἐ­ψά­ρευ­ε τὰς ὥ­ρας τῆς ἀρ­γί­ας του. Μό­λις ἔ­γι­νε δε­κα­έ­ξι ἐ­τῶν ἤρ­χι­σε νὰ σκέ­πτε­ται ὅ­τι θὰ ὑ­πη­ρε­τή­σῃ στρα­τι­ώ­της καὶ δὲν ἔ­παυ­σε νὰ ἐ­νερ­γῇ πῶς θὰ δρα­πε­τεύ­σῇ ἐκ Θεσ­σα­λο­νί­κης διὰ νὰ ἀ­πο­φύ­γῃ τὴν στρά­τευ­σίν του εἰς τοὺς Τούρ­κους, καὶ δὲν ἄρ­γη­σε νὰ πα­ρου­σια­σθῇ ἡ εὐ­και­ρί­α.
«… Εἰς τὴν Θεσ­σα­λο­νί­κην πα­ρέ­με­νε ἕ­να κα­ϊ­κι Βα­τι­κι­ώ­τι­κο, τοῦ ὁ­ποί­ου ὁ μοῦ­τσος ἐ­νο­ση­λεύ­ε­το εἰς τὸ νο­σο­κο­μεῖ­ον , ὅ­που καὶ ἀ­πέ­θα­νεν.  Ὁ νέ­ος ἔ­πει­σεν τὸν πλοί­αρ­χον νὰ τὸν πα­ρα­λά­βη ὡς μοῦ­τσον εἰς ἀν­τι­κα­τά­στα­σιν τοῦ ἀ­πο­θα­νόν­τος. Πράγ­μα­τι ὁ πλοί­αρ­χος τὸν πα­ρέ­λα­βε καὶ ἀ­νε­χώ­ρη­σε λά­θρα ἐκ Θεσ­σα­λο­νί­κης.
«… Κα­τὰ τὸ μέ­χρι Πει­ραι­ῶς τα­ξί­δι τὸ ὁ­ποῖ­ον δι­ήρ­κε­σε ἐ­πὶ πολ­λοὺς μῆ­νας, λό­γῳ τῶν πολ­λῶν προ­σεγ­γί­σε­ων, οἱ ναῦ­ται τὸν ἐ­φώ­να­ζον «Κυ­ριά­κον» μὲ τὸ ὄ­νο­μα δη­λα­δὴ τοῦ ἀ­πο­θα­νόν­τος. Αὐ­τὸς ὄ­χι μό­νον τὸ ἐ­δέ­χε­το , ἀλ­λ’ ἤ­κου­εν εὐ­χα­ρί­στως εἰς τὸ ὄ­νο­μα αὐ­τὸ ὁ­σά­κις τὸν ἐ­φώ­να­ζον καὶ ἔ­κτο­τε ἐ­συ­νή­θι­σε καὶ ἐ­κα­λεῖ­το «Κυ­ριά­κος». Ὁ πλοί­αρ­χος καὶ οἱ ναῦ­ται ἦ­σαν κα­τεν­θου­σι­α­σμέ­νοι μὲ τὸν νέ­ον μοῦ­τσον διὰ τὴν ἐ­ξυ­πνά­δα καὶ διὰ τὴν ἐρ­γα­τι­κό­τη­τά του.
«… Εἰς τὸν Πει­ραι­ᾶ ὁ πλοί­αρ­χος ἐ­πα­ρου­σί­α­σεν εἰς τὸ Λι­με­ναρ­χεῖ­ον τὸ πι­στο­ποι­η­τι­κὸν τοῦ νο­σο­κο­μεί­ου, δι’  οὗ ἐ­βε­βαι­οῦ­το ὁ θά­να­τος τοῦ πρώ­του Κυ­ριά­κου.  Εἶ­χεν ὅ­μως ἀ­νάγ­κην νὰ δη­λώ­σῃ τὸ ὀ­νο­μα­τε­πώ­νυ­μον τοῦ νέ­ου «Κυ­ριά­κου»διὰ νὰ γρα­φῇ εἰς τὸ Λι­μα­ναρ­χεῖ­ον. Ἐ­κά­λε­σεν ἰ­δι­αι­τέ­ρως τὸν «Κυ­ριά­κον» καὶ τὸν ἠ­ρώ­τη­σεν ἄν ἦ­το εὐ­χα­ρι­στη­μέ­νος μὲ τὴν θα­λασ­σι­νὴν ζω­ὴν καὶ ἄν θὰ ἔ­με­νε ἐρ­γα­ζό­με­νος μα­ζί του. Εἰς κα­τα­φα­τι­κὴν δὲ ἀ­πάν­τη­σιν, τὸν ἠ­ρώ­τη­σε, ποῖ­ον ἦ­το τὸ ἐ­πί­θε­τόν του. Ὁ Κυ­ριά­κος, ἐ­νε­θυ­μεῖ­το ἀ­πὸ ὅ,τι εἶ­χεν ἀ­κού­σει,  δη­λα­δὴ ὅ­τι ὁ πα­τήρ του ὀ­νο­μά­ζε­το Μπέ­νυ Σε­λόν.
«… Ὁ πλοί­αρ­χος δὲν ἐ­δυ­σκο­λεύ­θη νὰ συν­θέ­ση τὸ νέ­ον ὄ­νο­μα·  «Κυ­ριά­κος Μπε­νυ­σέ­λος» καὶ τοι­ου­το­τρό­πως ἐ­νε­γρά­φη εἰς τὸ λι­με­ναρ­χεῖ­ον.  Ἐ­πὶ τρί­α ἔ­τη εἰρ­γά­σθη εἰς τὸ ἴ­διον πλοῖ­ον, ἀλ­λὰ εἰς τὰς ἀρ­χὰς τοῦ  τε­τάρ­του ἔ­τους, ὁ πλοί­αρ­χος ἀ­πέ­θα­νε καὶ ὁ Κυ­ριά­κος ἔ­μει­νεν ἄ­νευ πλοί­ου καὶ πλοιά­ρχου. Με­τὰ μι­κρὸν δι­ά­στη­μα προ­σε­λή­φθη εἰς ἄλ­λο πλοῖ­ον ὡς ναύ­της, δι’ ἕν τα­ξί­διον διὰ τὰ Χα­νιὰ τῆς Κρή­της, ὅ­που τὸ πλοῖ­ον ἐ­φόρ­τω­νε πορ­το­κά­λια.  Ὁ  Κυ­ριά­κος πα­ρέ­λα­βε τὰ χαρ­τιά του ἀ­πὸ τὸ Λι­με­ναρ­χεῖ­ον καὶ ἀ­νέ­λα­βεν ὑ­πη­ρε­σί­αν ὑ­πό τὸν νέ­ον πλοί­αρ­χον. Ἔ­φθα­σεν εἰς τὰ Χα­νιὰ καὶ ἤρ­χι­σεν ἡ φόρ­τω­σις. Ἀλ­λὰ πρὸ τοῦ νὰ φορ­τώ­σουν, μιὰ με­γά­λη τρι­κυ­μί­α συ­νέ­τρι­ψε τὸ πλοῖ­ον ἐν­τὸς τοῦ λι­μέ­νος τῶν Χα­νί­ων. Ὁ πλοί­αρ­χος κι αὐ­τὸς ἔ­μει­ναν εἰς τὸν δρό­μον.­!.
«… Ἡ συγ­κοι­νω­νί­α ἦ­το πο­λὺ ἀ­ραι­ὰ δι­ό­τι μό­νον μί­α «ταμ­πα­κέ­ρα»  ὑ­πὸ τὸν πλοί­αρ­χον κα­πε­τὰν Κο­σμᾶ προ­σήγ­γι­ζε τὴν Κρή­την.  Αὕ­τη ἔ­φερ­νε καὶ πα­ρε­λάμ­βα­νεν ἀλ­λη­λο­γρα­φί­αν κα­τὰ τρί­μη­νον.  Ὁ  Κυ­ριά­κος ἐ­σκέ­φθη, διὰ νὰ μὴν μεί­νῃ ἄ­νευ ἐρ­γα­σί­ας, νὰ ἐ­πα­να­λά­βῃ τὸ πα­τρι­κόν του ἐ­πάγ­γελ­μα.  Ἐ­προ­μη­θεύ­θη τὴν «πα­νι­έ­ρα» ἠ­γό­ρα­σε ἀ­πὸ τὸν Φου­λά­κην ὀ­λί­γα μι­κρο­εμ­πο­ρεύ­μα­τα καὶ ἤρ­χι­σε τὸ ἐμ­πό­ριον τοῦ γυ­ρο­λό­γου εἰς τὰ πέ­ριξ τῶν Χα­νί­ων χω­ρί­α. Τὸ ἐμ­πό­ριον αὐ­τό, ἐ­γί­νε­το ἀ­πο­κλει­στι­κῶς ἀ­πὸ Ἑ­βραί­ους, οἵ­τι­νες μὲ τὸ ἄ­νοιγ­μα τοῦ Κα­λε­κα­πα­σὶ -πύ­λη τοῦ φρου­ρί­ου -ἐ­ξήρ­χον­το τῆς πό­λε­ως καὶ ἐ­πε­σκέ­πτον­το τὰ πέ­ριξ Χρι­στι­α­νι­κὰ χω­ρί­α καὶ τὰ Τουρ­κι­κὰ με­τό­χια.
«… Ὁ Κυ­ριά­κος γνω­ρι­σθεὶς μὲ ὅ­λους τοὺς Ἑ­βραί­ους, εἰς οὐ­δέ­να ἐ­νε­πι­στεύ­θη τὴν κα­τα­γω­γήν του Κα­τόρ­θω­σεν νὰ ἀ­να­γνω­ρι­σθῇ  ὅ­μως ἀ­πὸ τὸ Ἑλ­λη­νι­κὸ προ­ξε­νεῖ­ον,  ὡς Ἕλ­λην ὑ­πή­κο­ος καὶ ἦ­το εἷς ἐκ τῶν ὀ­λί­γων ἀ­νε­γνω­ρι­σμέ­νων Ἑλ­λή­νων ὑ­πη­κό­ων ἐν Κρή­τῃ.  Τοι­ου­το­τρό­πως ἦ­το ὁ μό­νος κα­τὰ φαι­νό­με­νον Χρι­στια­νὸς γυ­ρο­λό­γος καὶ συ­νε­πῶς ἡ ἐρ­γα­σί­α του ἦ­το με­γά­λη καὶ προ­σο­δο­φό­ρος.
«… Οἱ γυ­ρο­λό­γοι ἐ­πι­στρέ­φον­τες εἰς τὴν πό­λιν ἔ­φε­ρον συ­νή­θως μα­ζί των αὐ­γὰ καὶ κο­τό­που­λα, δι­ό­τι αἱ χω­ρι­καὶ μὴ ἔ­χου­σαι χρή­μα­τα ἔ­δι­δον ταῦ­τα διὰ νὰ ἀ­γο­ρά­σω­σι τὰ ἀ­ναγ­και­οῦν­τα αὐ­ταῖς. Ὁ Κυ­ριά­κος ἤρ­χι­σε κι αὐ­τὸς νὰ συμ­μορ­φοῦ­ται μὲ τὸ σύ­στη­μα ἐ­κεῖ­νο καὶ ἔ­φερ­νε συ­χνὰ εἰς τὴν πό­λιν αὐ­γὰ καὶ κο­τό­που­λα, τὰ ὀ­ποῖ­α συ­νή­θως ἐ­πώ­λει εἰς τὸν με­γα­λέμ­πο­ρον Μαρ­καν­τω­νά­κην.
«… Ὁ Μαρ­καν­τω­νά­κης συμ­πά­θη­σεν τὸν Κυ­ριά­κον καὶ πα­ρήγ­γει­λεν εἰς τὸν γραμ­μα­τέ­α του νὰ κρα­τῇ πάν­τα τὰ ὑ­πό τοῦ Κυ­ριά­κου προ­σκο­μι­ζό­με­να αὐ­γά καὶ που­λε­ρι­κὰ καὶ νὰ τὸν πι­στώ­νη δι­ό­τι ὁ Κυ­ριά­κος τὸν  εἶ­χεν πα­ρα­κα­λέ­σει νὰ τοῦ φυ­λάτ­τῃ τὰ χρή­μα­τά του. Ὁ Κυ­ριά­κος συ­νέ­λα­βεν στα­θε­ρὰν ἀ­πό­φα­σιν νὰ μα­ζεύ­σῃ χρή­μα­τα διὰ νὰ ἀ­νοί­ξῃ μα­γα­ζά­κι.  Τὴν σκέ­ψιν του ἐ­κεί­νην τὴν ἐ­δυ­νά­μω­σεν καὶ ὁ ἔ­ρως του πρὸς μί­αν εὔ­μορ­φην χω­ρι­α­το­ποῦ­λαν. Ὁ Κυ­ριά­κος ἤρ­χι­σε νὰ ἀ­πο­μα­κρύ­νε­ται ἐκ τῆς ζώ­νης τῶν πέ­ριξ τῶν Χα­νί­ων χω­ρί­ων τὰ ὁ­ποῖ­α ἀ­πεῖ­χον πε­ρί­που μί­αν ὥ­ραν καὶ ἐ­προ­χώ­ρει εἰς τὰ ὀ­ρει­νὰ χω­ρί­α εἰς τὰ ὁ­ποῖ­α οἱ Ἑ­βραῖ­οι γυ­ρο­λό­γοι ἐ­φο­βοῦν­το νὰ πη­γαί­νουν.
«…Εἰς ἕν ἐκ τῶν χω­ρί­ων ἐ­κεί­νων ὁ Κυ­ριά­κος ἐ­γνώ­ρι­σε μιὰν ὡ­ραί­αν κό­ρην τὴν ὁ­ποί­αν ἠ­γά­πη­σεν ἐμ­μα­νῶς. Τὸ χω­ρί­ον αὐ­τὸ ὠ­νο­μά­ζε­το Θέ­ρι­σον.  Ἡ οἰ­κο­γέ­νειά της ἦ­το πτω­χὴ καὶ πε­ρί­ερ­γος. Ὁ πα­τήρ της ἐκ τοῦ πρώ­του γά­μου του εἶ­χεν ἀ­πο­κτή­σει δύ­ο θυ­γα­τέ­ρας, ἐξ ὧν ἡ με­γα­λυ­τέ­ρα ἦ­το ἡ συμ­πά­θεια τοῦ Κυ­ριά­κου.  Ὁ ἔ­ρως τοῦ Κυ­ριά­κου ηὔ­ξα­νε, ἀλ­λ’ ἐ­πει­δὴ ἦ­το ἐ­πί­πο­νον τὸ κα­θη­με­ρι­νόν τα­ξί­διον μέ­χρι Θε­ρί­σου, ἐ­πή­γαι­νεν ἐ­κεῖ τὰς Κυ­ρια­κὰς καὶ ἑ­ορ­τὰς καὶ πα­ρέ­με­νε κα­θ’­ὅ­λην τὴν ἡ­μέ­ραν, συ­νή­θως δὲ  δι­ε­νυ­κτέ­ρευ­εν εἰς τὸ κα­φε­νεῖ­ον τοῦ χω­ρί­ου καὶ τὴν πρω­ίαν τῆς ἐ­πο­μέ­νης ἔ­κα­μνε τὸν γῦ­ρον του εἰς τὰ πλη­σί­ον χω­ρί­α.
«… Πα­ρῆλ­θεν ἔ­τος ἀ­πὸ τὴν γνω­ρι­μί­αν του μὲ τὴν ὡ­ραί­αν Θε­ρι­σια­νὴν καὶ ὁ Κυ­ριά­κος σκε­πτό­με­νος νὰ τὴν ζη­τή­σῃ εἰς γά­μον ἀ­πε­φά­σι­σε νὰ ἀ­νοί­ξῃ μα­γα­ζά­κι. Καὶ πράγ­μα­τι ἔ­χων πε­ρί­που 20 λί­ρας, ἄ­νοι­ξε μα­γα­ζά­κι εἰς τὰ Χα­νιά. Δὲν ἐ­λη­σμό­νη­σε ὅ­μως καὶ τὸ πα­λαι­όν του σύ­στη­μα καὶ κά­θε Σάβ­βα­τον ἐ­φορ­τώ­νε­το τὴν «πα­νι­έ­ρα» του, με­τέ­βαι­νε εἰς Θέ­ρι­σον πρὸς ἐμ­πο­ρί­αν καὶ ἔ­βλε­πεν οὕ­τω τὴν ἀ­γα­πη­μέ­νην του. Δὲν πα­ρῆλ­θεν ἔ­τος, ἀ­πὸ τῆς ἀ­πο­κα­τα­στά­σε­ώς του μὲ μα­γα­ζί καὶ ἐ­ζή­τη­σε εἰς γά­μον τὴν χω­ρι­α­το­ποῦ­λαν.  Ὁ πα­τὴρ της ὅ­μως ἐ­π’ οὐ­δε­νὶ λό­γῳ ἤ­θε­λε νὰ δώ­σῃ τὴν κό­ρην του εἰς ἕ­να ξέ­νον γυ­ρο­λό­γον τοῦ ὁ­ποί­ου ὡς ἔ­λε­γε, δὲν ἐ­γνώ­ρι­ζεν ἀ­πὸ ποῦ κρα­τά­ει ἡ σκού­φια του.   Καὶ ὄν­τως ὁ γέ­ρος ἐ­κεῖ­νος εἶ­χε δί­και­ον, δι­ό­τι δὲν ἐ­γνώ­ρι­ζε τὴν οἰ­κο­γέ­νειάν του, οὔ­τε τὴν πα­τρί­δα του.
«… Ἡ μα­νί­α τοῦ Κυ­ριά­κου πρὸς τὴν νέ­αν ἐ­κο­ρυ­φοῦ­το καὶ δὲν ἄρ­γη­σε νὰ τὸ κα­τα­στή­σῃ γνω­στὸν εἰς τὸν προ­στά­την του Μαρ­καν­τω­νά­κην, ὅ­στις ἐ­πεμ­βᾶς με­τὰ τοῦ ἱ­ε­ρέ­ως τοῦ χω­ρί­ου, ἔ­πει­τα ἀ­πὸ μα­κρὸν δι­ά­στη­μα ἔ­πει­σεν τὸν πτω­χὸν Θε­ρι­σια­νὸν νὰ δώ­σῃ τὴν θυ­γα­τέ­ρα του Στυ­λια­νὴν, ὀρ­φα­νὴν μη­τρὸς, εἰς τὸν Κυ­ριά­κον.  Οὗ­τος, ἔ­λα­βεν ὡς προί­καν μί­αν μι­κρὰν ἰ­σό­γει­ον οἰ­κί­αν, κλη­ρο­νο­μί­αν τῆς μη­τρὸς της εἰς τὸ χω­ρί­ον Μπουρ­νι­ὲς, ἀ­πέ­χον τρί­α τέ­ταρ­τα τῆς ὥ­ρας ἐκ τῆς πό­λε­ως τῶν Χα­νί­ων, τὸ πλεῖ­στον Τουρ­κι­κὸν καὶ ὑ­πὸ ἐ­λα­χί­στων Χρι­στια­νῶν κα­τοι­κού­με­νον. Εἰς τὴν οἰ­κί­αν ἐ­κεί­νην κα­τώ­κη­σεν ὁ Κυ­ριά­κος μέ­χρι τοῦ 1865.  Ἐκ τοῦ γά­μου του ἀ­πέ­κτη­σε τέσ­σα­ρας θυ­γα­τέ­ρας, ἕ­να υἱ­ὸν ὑ­δρο­κέ­φα­λον, πα­ρά­λυ­τον τὰ κά­τω ἄ­κρα, ὅ­στις εἰς ἡ­λι­κί­αν 16 ἐ­τῶν ἀ­πέ­θα­νε, καὶ τὸν Ἐ­λευ­θέ­ριον ».
Η ΓΕΝ­ΝΗ­ΣΙΣ ΤΟΥ Ε­ΛΕΥ­ΘΕ­ΡΙΟΥ ΒΕ­ΝΙ­ΖΕ­ΛΟΥ
«Κα­τ’ Αὔ­γου­στον τοῦ 1864  ἤρ­χι­σεν ὁ το­κε­τὸς τῆς Στυ­λια­νῆς μὲ φο­βε­ροὺς πό­νους, πα­ρῆλ­θον δύ­ο ἡ­μέ­ραι καὶ ὁ το­κε­τὸς δὲν ἐ­γί­νε­το.  Ἔ­χον­τες ὑ­π’ ὄ­ψιν τὸν προ­η­γού­με­νον το­κε­τὸν τοῦ ὑ­δρο­κε­φά­λου καὶ φο­βού­με­νοι πα­ρο­μοί­αν πε­ρί­πτω­σιν οἱ χω­ρι­κοί, ἔ­πει­σαν τὸν Κυ­ριά­κον ὅ­τι πρέ­πει ­νὰ φέ­ρη τὸν Ἱ­ε­ρό­θε­ον , προ­η­γού­με­νον τῆς μο­νῆς «Χρυ­σο­πη­γῆς»  διὰ νὰ τῆς δι­α­βά­ση εὐ­χὴν καὶ οὕ­τω κα­τορ­θω­θῆ ὁ το­κε­τὸς.  Οἱ δὲ Τοῦρ­κοι με­τε­κά­λε­σαν τὸν Χα­τζῆ Σα­κί­ρη ἀ­πὸ τὸ χω­ρί­ον Ψί­ρες τῆς Κυ­δω­νεί­ας διὰ τὸν αὐ­τὸν σκο­πὸν.
«… Τὴν ἑ­σπέ­ραν τῆς τρί­της ἡ­μέ­ρας συ­νην­τή­θη­σαν εἰς τὸ αὐ­τὸ σπι­τά­κι ὁ Ἱ­ε­ρό­θε­ος καὶ ὁ Χα­τζῆ Σα­κί­ρης καὶ ἤρ­χι­σαν νὰ δι­α­βά­ζουν ὑ­πὸ τὸ ἀ­μυ­δρὸν φῶς ἕ­νὸς λύ­χνου, ὁ μὲν τὴν φυλ­λά­δα τοῦ Ἁ­γί­ου Ἐ­λευ­θε­ρί­ου καὶ ἄλ­λα σχε­τι­κά,  ὁ δὲ Τοῦρ­κος δι­κάς του φυλ­λά­δας μὲ εὐ­χὰς Τουρκι­στί.  Τὸ δι­ά­βα­σμα αὐ­τὸ δι­ήρ­κε­σε πέν­τε ὥ­ρας πε­ρί­που, μὲ μι­κρά δι­α­λείμ­μα­τα. Εἰς στιγ­μὴν κο­ρε­σμοῦ καὶ νυ­στά­γρας λέ­γει ὁ Ἱ­ε­ρό­θε­ος πρὸς τὸν Τοῦρ­κον: «Μω­ρὲ Χα­τζῆ ἕ­να δι­ά­βο­λο θω­ρῶ» καὶ ἀ­παν­τᾶ ὁ Τοῦρ­κος: «Καὶ  ἐ­γὼ μω­ρὲ πα­πᾶ, θω­ρῶ ἕ­να φου­ρὸ­γα­το καὶ ὁ Ραμ­πῆς νὰ λυ­πη­θῆ τὴν κα­κο­μοί­ρα νὰ τὸ ξε­γεν­νή­ση». Πράγ­μα­τι πε­ρὶ τὰ ἐ­ξημε­ρώ­μα­τα τῆς τε­τάρ­της ἡ­μέ­ρας ἐ­γεν­νή­θη ὁ δι­ά­βο­λος Ἐ­λευ­θέ­ριος!­.­.»
ΠΩΣ ΚΑΙ Υ­ΠΟ ΤΙ­ΝΟΣ Ε­ΒΑ­ΠΤΙ­ΣΘΗ
«­.. Μό­λις τὸ παι­δὶ ἐ­γέν­νε­το 40 ἡ­με­ρῶν, ἡ μη­τέ­ρα του καὶ ἡ μαμ­μή, με­τέ­βη­σαν εἰς τὴν μο­νὴν τῆς «Ζω­ο­δό­χου Πη­γῆς»  ὅ­που δι­έ­με­νεν ὁ Ἱ­ε­ρό­θε­ος καὶ ἐ­ζή­τη­σαν τὴν βά­πτι­σίν του. Ὁ Ἱ­ε­ρό­θε­ος ἐ­δέ­χθη ὡς ἀ­νά­δο­χος νὰ τὸ βα­πτί­σῃ. Ἀλ­λὰ κα­θ’ ἥν ὥ­ραν τὸ εἶ­χεν μέ­σα εἰς τὴν κο­λυμ­βή­θραν καὶ τὸ ἐ­σή­κω­σε διὰ νὰ τὸ θέ­ση εἰς τὰ μυ­ρό­πα­να, ἐ­λέ­ρω­σεν ἐν­τὸς τῆς κο­λυμ­βή­θρας, καὶ ὁ Ἱ­ε­ρό­θε­ος τὸ πα­ρέ­δω­σεν εἰς τὴν μαμ­μὴν φω­νά­ζων: «Αὐ­τὸς εἶ­ναι Σα­τα­νᾶς καὶ θὰ κά­μνη κα­κὸν εἰς τὴν Ἐκ­κλη­σί­αν» καὶ ἀ­μέ­σως ἀ­πε­μα­κρύν­θη. Ἀ­πε­τε­λεί­ω­σε δὲ τὸ βά­πτι­σμα ὁ πα­ρα­τυ­χὼν Γεν­νά­διος. Τὰ πε­ρὶ το­κε­τοῦ καὶ βα­πτί­σμα­τος,  ἀ­να­φέ­ρει ὁ Ἱ­ε­ρό­θε­ος λε­πτο­με­ρῶς εἰς τὸ «ἡ­με­ρο­λό­γιόν του.
Ἐν συ­νε­χεί­ᾳ ὁ ἴ­διος συγ­γρα­φεύς ἀ­να­φέ­ρει δι­ά­φο­ρα ἄλ­λα γε­γο­νό­τα τῆς ζω­ῆς τοῦ Κυ­ριά­κου Βε­νι­ζέ­λου ὅ­στις με­τὰ πλεί­στων ἄλ­λων Ἑλ­λή­νων ὑ­πη­κό­ων ἀ­πε­μα­κρύν­θη τῆς Κρή­της πα­ρὰ τῆς Τουρ­κι­κῆς κυ­βερ­νήσε­ως, ἐ­πα­νελ­θών κα­τὰ τὸ ἔ­τος 1871, ὁ­πό­τε εὑ­ρῆ­κε ἄ­θι­κτον τὸ κα­τά­στη­μά του καὶ ἤρ­χι­σε τὰς ἐρ­γα­σί­ας του, ἀ­φοῦ προ­σέ­λα­βε ὡς ὑ­παλ­λή­λους του τοὺς :Γ. Γι­αν­να­κου­δά­κην, καὶ Ἀν­δρέ­αν Νο­στρά­κην. Τὴν Τρί­τη θυ­γα­τέ­ρα του δὲ,   ἔ­δω­σε σύ­ζυ­γον εἰς τὸν πρα­κτι­κὸν δι­κη­γό­ρον Κων­σταν­τῖ­νον Μη­τσο­τά­κην.
 ***

από το βιβλίο του Αντωνακέα Νικολάου "Πολιτική Ιστορία Ελλάδος 1821-1954 - Φαυλοκρατία" τόμος Α΄ σελ. 120-125 με πηγή το βιβλίο του Μ.Α. Παπαδάκη "Βιογραφία του Ελευθερίου Βενιζέλου"
 Επίσης μπορείτε να διαβάσετε σχετικά με τον Κυριάκο Βενιζέλο ή Μπενυσέλο πατέρα του Ελευθερίου Βενιζέλου στα εξής βιβλία:
 1ον Γεώργιον Γ. Αυφαντήν  ( στρατηγόν) εις τα βιβλία του  «Αφύπνισις », « Βωμός της ελπίδος», « Άνθρωπος και επιστήμη» 
 2ον Κώστα  Ν. Μπαρμπή (τ. Γενικό Διευθυντή Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών ,πρ.  καθηγητή παρ/τος  Αθηνών Πανεπιστημίου της Αλλοδαπής) εις το βιβλίον του « Ελ Βενιζέλος : Εθνάρχης  ή  εθνικός ολετήρας ; » 
 3ον  Ν Τωμαδάκη  στο έργο του « Ο Βενιζέλος έφηβος  » (1964),
 4ον  Σ Μαρκεζίνη  στο βιβλίο του «Πολιτική Ιστορία της Νεωτέρας Ελλάδος ». τόμος 2,
 5ον  Ξενοφώντα Στρατηγό (στρατιώτη το αξίωμα, υποστράτηγο, υπαρχηγό γενικού επιτελείου ) στο έργο του «Η Ελλάδα στη Μικρά Ασία» ,
6ον Εντουάρ Ντριό  (ακαδημαϊκό, πανεπιστημιακό καθηγητή Ιστορίας )  στο έργο του «Ελλάδα και Α΄ Παγκόσμιος Πόλεμος»
***
Καραμανλής Κων/νος :καταγωγή από το Κιουπκιόϊ ( όπως λεγόταν στην τότε τουρκοκρατούμενη Μακεδονία) σήμερα Πρώτη Σερρών γεννημένος το 1907. Ο πατέρας του Γεώργιος είχε υπηρετήσει στο Βουλγαρικό κομιτάτο ο οποίος λέγεται πως ήταν δάσκαλος αν και τελικώς κατέληξε καλλιεργητής καπνού. Η μητέρα του Φωτεινή το γένος Δολόγλου. Με την συμβολή του καθηγητή Αθανασίου Αργυρού ( συνεργάτη Ίωνος Δραγούμη και Λάμπρου Κορομηλά, επίσης το 1906 πηγαίνει στην Αμερική και επιστρέφει το 1915 αφού εκλέγεται βουλευτής - παραδόξως αφού λείπει στην Αμερική !!!- ) ο οποίος και τον πατέρα του Καραμανλή είχε προωθήσει ως δάσκαλο αλλά και τον Κωνσταντίνο, ως πρωτότοκο της οικογένειας, τον έφερε στην Αθήνα οικότροφο στο Λύκειο Μεγαρέως ( Παγκράτι), - γιατί τόσο ενδιαφέρον άραγε για την συγκεκριμένη οικογένεια; !!! Με λεφτά και βοήθεια από τον Αργυρό σπουδάζει νομική και μετά προσλαμβάνεται στο πολιτικό γραφείο του Αργυρού όπου διέπρεψε στην εκτέλεση ρουσφετιών ! Για τον Αργυρό γνωρίζουμε ως τόπο καταγωγής του την Νιγρίτα Σερρών. Όμως ο ανηψιός του ονομαζόταν Ουμβέρτος ( ο γνωστός ζωγράφος Ουμβέρτος Αργυρός) παρ' όλο που οι γονείς του όπως γράφεται κατάγονταν από την Νιγρίτα. Γιατί Ουμβέρτος;

Γεώργιος Ράλλης με καταγωγή από τον αρχηγό των " Ιπποτών της Ναβάρας" Δημήτριο Ράλ ή Ραούλ που αποτέλεσε και τον ιδρυτή του οίκου των Ράλληδων ( " Φραγκοκρατία 1206- 1566", Ουΐλιαμ Μύλλερ Β' 51 κ.ε').
Κωστής Στεφανόπουλος Αλβανικής καταγωγής ( όπως ο ίδιος δήλωσε). Οι Αλβανοί, κατά τον Α. Κεραμόπουλο είναι Ούνοι :  Αλβιγηνοί ή Αλβιγαίοι ή Αλβίγγειοι ( γαλ. Albigeois, λατ. Albigenses) ονομάστηκαν τον 120 μ.Χ. αι. στην Ν.Γαλλία που είχαν εγκατασταθεί ως αιρετικοί - "καθαροί" χάριν της πόλης που έμεναν της Άλμπι. 
Πίστευαν στο καλό και ( ειδικά) το κακό, απέκρουαν την ενσάρκωση του Χριστού, τον θάνατό του, την Ανάστασή του και πολεμούσαν τον γάμο. Ήταν οι Γνωστικοί, οι " οφίτες". Ηρόδοτος, Μελπομένη: " Συνεμείχθη ένας Ηρακλής με την ανθρωπόμορφη Έχιδνα και αυτή γέννησε τρείς οφίτες,τον Σκύθη, τον Αγάθυρσο και τον Γελωνό". Τα δε μέρη που περιέκλειαν την πρότερη Αλβανία " ...προς Βορράν σύνορα από τον Φάσιν ποταμό μέχρι του Τρωϊκού ακρωτηρίου... προς νότον αρχομένη Σιγείου ...από του Μαριανδικού κόλπου ...παρά την θάλασσαν μέχρι του ακρωτηρίου Τριοπείου ...κατοικούν αυτή τριάκοντα έθνη..."Μαριανδίται ή Μαριανδοί ή Μαριανδινοί είναι οι οφίτες. Στα εβραϊκά " Μαρία - χα" σημαίνει όφις. Ο Πλίνιος ο πρεσβύτερος αναφέρει " ...Αλβανοί κατοικούσαν στις ορεινές κοιλάδες και στην βόρεια χώρα ...την Σαρματία ή Σαυροματία ή Τουρανομογγολία..." Ο Πτολεμαίος περιγράφει 26 φυλές που η καθεμιά είχε τον ηγεμόνα της . Σαν γνήσιοι Μογγόλοι λάτρευαν την Σελήνη ( Ιβηρία) και τελούσαν ανθρωποθυσίες. Από τα σπλάχνα των θυμάτων τους πρόλεγαν το μέλλον. Οι Αρμένιοι ονομάζουν εκείνη την περιοχή Αλβανία ...Αφγανία. Οι Αζέροι - Χάζαροι και άλλοι Τάταροι εισέδυασν στην Αρμενία και επιμείχθηκαν με τους Αλβανο- Αφγανούς στις περιοχές Αρτσάκ, Ουτί και Παϊτακαράν. Όταν όλοι εκείνοι μετακόμισαν μέσω της Θράκης στην σημερινή Αλβανία, στα εδάφη εκείνα εγκαταστάθηκαν Ούνοι, Βάραγγοι και Μογγόλοι. Στον 12 μ.Χ. αι. στην Δυτ. Θράκη έκαναν την εμφάνισή τους οι "Χιόνες", κατοπινοί Ντονμέδες ή εξισλαμισθέντες Ιουδαίοι ( Γρ. Παλαμάς " Arnakis" 1951: 61). Οι Χιόνες άλλη μια αλληγορική ονομασία των "λευκών" ή " καθαρών" ή " αλμπίνων" ή " αλμπανών"
Περί το 1152 π.Χ. ιδρύθηκε στο Λάτιο η πόλη Άλμπα - Λόγκα που τον 8ο π.Χ. αι. οι Ρωμαίοι την ισοπέδωσαν και στην θέση της ιδρύθηκε η Αλμπάνο - Λατσιάλε. Η Alba Numitor ( αλλιώς Acca Larentia) σύζυγος του ποιμένα Φωστούλου ήταν η τροφός του Ρώμου και του Ρωμύλου ιδρυτών της Ρώμης, και ονομαζόταν και Lupa ( λύκαινα). Ήταν μητέρα των Λάρες και των 12 αδερφών Αρβάλες. Ο Οβίδιος στις Μεταμορφώσεις του γράφει: " ...Των Θεών το πλήθος όπερ τους λόφους ως μονάς τους Αλβανούς κατέχει..."  Παλαιώτερα ο Τίτος Λίβυος ( 216) διηγείται ότι τελούνταν ανθρωποθυσίες στους πρόποδες του λόφου Αλβανού, κοντά στην Ρώμη, όπως και στο Λάτιο. ( πληροφορίες από περιοδικό Nexus, τεύχος 21, 7ος-8ος 2005, άρθρο - έρευνα : Γεώργιος Ρουβάς, Ιωάννης Ζήκος, Ευάγγελος Γκιόκας, κείμενο Μάνος Δασκαλάκης " Η ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ" )

σ.σ.τελικά γύρω- γύρω όλο σε εβραίους ...καταλήγουμε ! 

Κάρολος Παπούλιας : Εβραίος εξ  Ιωαννίνων
Σαμαράς Αντώνιος : εβραϊκό γένος, πραγματικό όνομα Μπενάκη Χωρεμή ή Μπέν Χιράμ - δείτε την οικογένεια Μπενάκη και τις επιγαμίες τους που έως σήμερα μας διαφεντεύουν ΕΔΩ 
Προσέξτε τι λέει το Βικιπαίδεια : Πιθανολογείται ότι η προέλευση της οικογένειας είναι από την Μάνη
Από το ίδιο γένος και η Άννα Ψαρούδα - Μπενάκη με το περίφημο : "Τα εθνικά σύνορα κι ένα μέρος της εθνικής κυριαρχίας θα περιορισθούν, χάριν της ειρήνης και της ευημερίας"
Ιωάννης Βαρβιτσιώτης : Κρυπτοεβραίος το γένος Μπάρμπι
Σημίτης Κώστας : Κρυπτομογγολοεβραίος αληθινό όνομα : Μορδοχάϊ Αβουρή ή ΈβερΜιλτιάδης Έβερτ : Εβραϊκό γένος Έβερ 
Μητσοτάκηδες : Από το εβραϊκό γένος Μπενύ Σελόν ή Μπέν Σαλόμ 
Αλέκος Αλαβάνος : από το εβραϊκό γένος Αλ- λεβί ή Λεβί
Κοραντής Ιωάννης : πρώην επικεφαλής της ΕΥΠ, κρυπτο-ιταλο-εβραίος από το γένος Goprado. Διαβάστε την συνέντευξή του στις 30/1/2013 :
«Τη στιγμή αυτή υπάρχει τουρκική συνδιαχείριση στη Θράκη»

Ιωάννης Κοραντής: «Τη στιγμή αυτή υπάρχει τουρκική συνδιαχείριση στη Θράκη»


Συνέντευξη του πρώην επικεφαλής της ΕΥΠ Ιωάνη Κοραντή που αναφέρεται στην κατάσταση στην δυτική Θράκη και στις απαιτήσεις της Άγκυρας που αυξάνονται μέρα με την ημέρα με γεωμετρική πρόοδο.
Περάσατε από ένα πόστο που αποτελεί «ηλεκτρική καρέκλα». Μιλάω ασφαλώς για την διοίκηση της ΕΥΠ από το 2004 έως και τον Ιούλιο του 2009. Δεχθήκατε ποτέ άνωθεν εντολές και παρεμβάσεις στο έργο σας;
Η απάντηση είναι: Όχι! Σε όλη την θητεία μου είχα ελευθερία κρίσης και δράσης και ουδέποτε μου υποδείχτηκε οποιαδήποτε ενέργεια ή στρατηγική.
Πώς βλέπετε τη νέα μορφή τρομοκρατίας στην Ελλάδα; Επί θητείας σας υπήρχαν πληροφορίες για πιθανή δημιουργία και δράση νέων τρομοκρατικών οργανώσεων;
Ξέρετε, η τρομοκρατία είναι σαν την Λερναία Ύδρα. Της κόβεις ένα κεφάλι και κάποια στιγμή εμφανίζονται άλλα κεφάλια. Όσοι πιστεύουν ότι με την εξάρθρωση, την εξαΰλωση μιας συγκεκριμένης τρομοκρατικής οργάνωσης έχει εξαϋλωθεί και η τρομοκρατία ως φαινόμενο, είναι επιεικώς αφελείς, Όμως, σημειώνω (χωρίς κανένα υπαινιγμό) ότι δεν υπήρξε καμία τρομοκρατική εκδήλωση – οχλοκρατικές  εκδηλώσεις ναι, αλλά τρομοκρατική εκδήλωση καμία – κατά την περίοδο της διακυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, δηλαδή από τον Οκτώβριο του 2009 μέχρι και πέρσι, στις εκλογές. Ενώ είχαν υπάρξει τέτοια κρούσματα – όπως γνωρίζουμε – στην κρίσιμη περίοδο της δεύτερης ημιτελούς τετραετίας της κυβέρνησης Καραμανλή, δηλαδή το 2008 και το 2009… Παράλληλα, υπάρχει η γνωστή αποδεδειγμένη πλέον δραστηριότητα μεταξύ τρομοκρατών και τρομοκρατικών οργανώσεων από τη μια και του υποκόσμου από την άλλη. Ο οποίος είναι έγκλειστος στις φυλακές. Οι διαδρομές αυτές έχουν καταγραφεί, έχουν αποδειχθεί κατ’ επανάληψη και είναι προφανές, ότι όσο αυξάνεται η ανασφάλεια και ο υπερπληθυσμός των φυλακών,  άλλο τόσο θα αυξάνουν οι πιθανότητες και οι δυνατότητες συνεργασίας με εκτός των φυλακών άτομα.
Επί θητείας σας συνέβησαν πολλά. Ωστόσο δεν έχετε μιλήσει. Όπως για το εάν τελικώς ο τότε πρωθυπουργός, Κώστας Καραμανλής, αποτελούσε εκείνο το διάστημα στόχο τρομοκρατικής ενέργειας, όπως γράφτηκε στο παρελθόν από διάφορα μέσα. Η αλήθεια ποια είναι;
Εάν μιλάτε για τα όσα είδα, έμαθα και έκανα κατά τη διάρκεια της θητείας μου μπορώ να σας διαβεβαιώσω – όπως το έχω κάνει και στο παρελθόν – ότι δεν πρόκειται ποτέ να μιλήσω! Διότι αυτό επιτάσσει ο νόμος και ο κανονισμός της ΕΥΠ. Δεσμεύομαι συνεπώς απόλυτα με το καθήκον εχεμύθειας. Όσο για το ερώτημα για την απόπειρα εναντίον του τότε πρωθυπουργού, του Κώστα Καραμανλή, έχω ήδη τοποθετηθεί δημόσια. Δεν μπορούσα να αρνηθώ το περιεχόμενο του υπέρ-απορρήτου, ειδικού χειρισμού, εγγράφου το οποίο είχα στείλει στον τότε πρωθυπουργό τον Φεβρουάριο του 2009 και το οποίο ως γνωστόν είχε διαρρεύσει στον Τύπο. Και διερωτώμαι εάν κάποιος εισαγγελέας θα ψάξει να βρει ποιος διέρρευσε το έγγραφο αυτό, ανεξάρτητα από το περιεχόμενό του. Ό,τι έγραφα μέσα σε αυτό το έγγραφο ισχύει. Θεωρώ επιπρόσθετα υπό το φως όλων όσων έχουμε ζήσει, ότι η απειλή ήταν υπαρκτή.
Πόσο ανησυχητικά είναι τα πράγματα στην Θράκη με βάση και πληροφορίες που είχατε από παλιά; Θα θέλαμε να μας πληροφορήσετε για να γνωρίζει και ο κόσμος,
Κρίσιμη η ερώτηση. Έχω τοποθετηθεί και δημόσια επί του θέματος. Και μέσα στη Βουλή, αλλά και στα ΜΜΕ. Αυτή την στιγμή στην Θράκη υπάρχει μια συνδιαχείριση. Τουρκική συνδιαχείριση της ελληνικής διοίκησης και κυριαρχίας στην Θράκη μας. Και το φαινόμενο αυτό δεν είναι σημερινό. Πάει πίσω πολλά χρόνια. Αξίζει να υπενθυμίσουμε στους αναγνώστες της «Ε.Ω.» ότι ήταν ένα από τα σημεία τα οποία επεσήμανα όταν ήμουν πρέσβης στην Άγκυρα. Δηλαδή, ήδη,  κατά την περίοδο 1999–2002, η Ελλάδα είχε αφήσει την Τουρκία ανενόχλητη να πράττει όσα έπραττε στην Θράκη, χωρίς καμία απολύτως αντίδραση από ελληνικής πλευράς η οποία παρακολουθούσε με χαρακτηριστική απάθεια τα όσα γινόντουσαν. Και εν πολλοίς τα όσα γίνονται και σήμερα. Όλα όμως όσα επεσήμανα εγώ τότε σχετικά με την Θράκη προκάλεσαν την δυσαρέσκεια του τότε υπουργού Εξωτερικών, του κ. Παπανδρέου και την αποχώρησή μου από την Άγκυρα. Σήμερα διαπιστώνουμε τα ίδια και χειρότερα. Υπάρχει ένα Τουρκικό Γενικό Προξενείο στην Κομοτηνή, το οποίο με θράσος οργιάζει κυριολεκτικά. Διαθέτει τεράστια κονδύλια, διαθέτει δίκτυο πρακτόρων. Και το λέω ευθέως και ανοιχτά, τουλάχιστον 3.000 άτομα μισθοδοτούνται συστηματικά και τα οποία υπακούουν τυφλά. Αυτή είναι η δράση της Τουρκίας. Όσο για την δράση της Ελλάδας; Αυτό που πρέπει να μας απασχολήσει ως Ελλάδα είναι το πώς φτιάχνεται το εσωτερικό μέτωπο. Το οποίο δεν φτιάχνεται έχοντας τοπικούς άρχοντες, αιρετούς και διάφορους παράγοντες με κομματική ιδιότητα, οι οποίοι προστρέχουν στο Τουρκικό Γενικό Προξενείο, προκειμένου να πάρουν την «ευλογία» του και να μπορέσουν να μαζέψουν ψηφοφόρους. Γιατί εκεί καταλήγει το ζήτημα. Στο πώς όλα τα κόμματα δραστηριοποιούνται πάνω στην Θράκη, με σκοπό να εξασφαλίσουν ψήφους. Δεν δραστηριοποιούνται με γνώμονα την Πατρίδα, το Έθνος, την Θράκη! Αλλά με γνώμονα τα ψηφαλάκια…
Με βάση τις συνεχείς τουρκικές προκλήσεις και τα όσα έφερε στο φως η «Ε.Ω.» περί επιθυμίας – από την τουρκική πλευρά – δημιουργίας ενός νέου ελληνοτουρκικού επεισοδίου, τύπου Ιμίων, τι λέτε; Είναι πιθανό να συμβούν σύντομα νέα Ίμια;
Η Τουρκία είναι ένας μεγάλος γείτονάς μας. Αλλά φαίνεται να φοράει ένα «σακάκι» που την «στενεύει». Και θέλει να το βγάλει για να είναι ελεύθερη. Αυτό σημαίνει ότι η Τουρκία δεν μπορεί να ανεχτεί ελληνική κυριαρχία στο Αιγαίο. Και «αρρωσταίνει»  με την σκέψη ότι νησιά που βρίσκονται λιγότερο από τρία μίλια από τις ακτές της ανήκουν στην Ελλάδα. Και έκανε, κάνει και θα συνεχίζει να κάνει ό,τι μπορεί για να αποδυναμώσει την ελληνική κυριαρχία στον χώρο του Αιγαίου – και ενδεχομένως αργότερα όχι μόνο – χτυπώντας με κάθε τρόπο, οικονομικό, πολιτιστικό, πολιτικό, στρατιωτικό, επικοινωνιακό, θρησκευτικό. Υπενθυμίζω τις προσπάθειες δημιουργίας μειονοτικού ζητήματος δια της αναδείξεως τουρκικής μειονότητας στην Ρόδο και στην Κω, όπου υπάρχουν απλά λίγες χιλιάδες ελλήνων μουσουλμάνων που ουδέποτε και με καμία κατάσταση δεν αποτέλεσαν μειονότητα οιασδήποτε μορφής, ούτε εθνικής ούτε θρησκευτικής. Για τα Ίμια, που ήταν ελληνικά και τα οποία σήμερα η κυβέρνηση ισχυρίζεται ότι εξακολουθούν να είναι, κανένας δεν τολμάει να μιλήσει. Μάλιστα, ουδέποτε  πήρα απάντηση, όταν ήμουν στην Βουλή σε σχετική ερώτηση στην Ολομέλεια προς τον τότε υπουργό Άμυνας, τον κ. Βενιζέλο, για το εάν ήταν πρόθυμος ο κ, Βενιζέλος να πάρουμε μαζί ένα καραβάκι του Ναυτικού και να πάμε στα Ίμια. Και είναι γεγονός, ότι εάν οι Τούρκοι θεωρήσουν ότι μια νέα κρίση – τύπου Ιμίων – θα είναι προς όφελός τους, θα την δημιουργήσουν. Προετοιμάζουν δε ευρύτερα και κατάλληλα το έδαφος, χωρίς να χρειαστεί όμως να καταλήξουν σε μια τέτοια κρίση Ιμίων, γιατί πολύ απλά περιμένουν να πέσει το φρούτο από το δέντρο. Βεβαίως σε όλα τα παραπάνω μπορούμε να προσθέσουμε, ότι η Τουρκία δεν κινείται εναντίον μας αυτοτελώς, χωρίς να λαμβάνει υπ’ όψιν της διάφορους παράγοντες διεθνείς, οικονομικούς, πολιτικούς, στρατηγικούς, διμερείς και πολυμερείς…
Είστε υπέρ του επαναπροσδιορισμού της κεντροδεξιάς και της έναρξης ενός ευρύτερου διαλόγου με την συμμετοχή παλιών και νέων πολιτικών δυνάμεων;
Νομίζω, ότι στο μεγαλύτερο ποσοστό της η σημερινή πολιτική τάξη χαρακτηρίζεται από «κουρασμένους» ανθρώπους. Βρισκόμαστε στο μέσο ενός ευρύτερου κοινωνικού ανασχηματισμού. Αλλά ο ευρύτερος κοινωνικός ανασχηματισμός δεν προσδιορίζεται παρά από μια σειρά παραγόντων. Πρωταρχικοί παράγοντες είναι το κατά πόσο οι όποιοι ηγέτες αυτού του τόπου, οι όποιες πολιτικές δυνάμεις αυτού του τόπου, ομονοούν στην τήρηση ορισμένων θεμελιωδών αξιών του πατριωτισμού, του έθνους, της οικογένειας, της προστασίας της εθνικής ακεραιότητας και εθνικής κυριαρχίας. Ακόμη δε περισσότερο της προστασίας της εθνικής αξιοπρέπειας. Που έχει καταβαραθρωθεί τα δύο με τρία τελευταία χρόνια. Το ότι χάσαμε την αξιοπρέπειά μας συνεπώς χρειάζεται ένα ευρύτερο διάλογο. Και ο διάλογος αυτός πρέπει να τεθεί πάνω στις βάσεις όχι τόσο τις κομματικές – με το να φτιάξουμε μια νέα συνομοταξία κέντρου, κεντροδεξιάς, δεξιάς άνω και κάτω – αλλά στις βάσεις της ανάγκης μας να βάλουμε μπροστά την ΠΑΤΡΙΔΑ. Γιατί δεν μιλάνε για ΠΑΤΡΙΔΑ  οι σημερινές δυνάμεις που είναι στην Βουλή; Η ΠΑΤΡΙΔΑ – με Π κεφαλαίο – πρέπει να πρυτανεύσει. Εάν για να γίνει κάτι τέτοιο πρέπει να υπάρξουν νέες πολιτικές δυνάμεις, αυτό θα το κρίνει ο ελληνικός λαός. Όχι εγώ.
Είστε αισιόδοξος για το μέλλον του ΛΑΟΣ και τι του «επιφυλάσσει» το αύριο, κατά την άποψή σας;
Εάν δεν ήμουν αισιόδοξος δεν θα ήμουν τώρα στο κόμμα! Δεν θα ήμουν Τομεάρχης Εξωτερικών του κόμματος και δεν θα προσέβλεπα σε ένα θετικό μέλλον και σε ένα ουσιαστικό ρόλο στα δημόσια πράγματα του τόπου… Βεβαίως χρειάζεται πολλή δουλειά, ο δρόμος είναι ανηφορικός και θα είναι και δύσκολος. Πράγματι, κανένας από μας, με πρώτο τον Πρόεδρο του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού, τον κ. Καρατζαφέρη και μέχρι και το τελευταίο στέλεχος, δεν υποτιμά τις δυσχέρειες. Αλλά νομίζω ότι το μέλλον – με σύνεση, με σοβαρότητα, με δουλειά – είναι με το ΛΑΟΣ. Και αν κρίνω από το γεγονός ότι πολύς κόσμος – και μάλιστα όχι κόσμος που ψήφισε το κόμμα τις τελευταίες εκλογές – λέει ότι αλλιώς θα ήταν τα πράγματα για τον τόπο εάν ήμασταν εμείς στην Βουλή, τότε μπορώ να πω ότι αυτό για μένα αποτελεί το καλύτερο δείγμα της δικής μας προοπτικής. Και για μένα αυτό αρκεί.
«Ελεύθερη Ώρα»
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Ανδρέας Κοής : αρχηγός της Πυροσβεστικής κατά την περίοδο της τρομοκρατικής εμπρηστικής επίθεσης εναντίον της χώρας μας από ουτσεκάδες. Το όνομα μιλά μόνο του Κοής ή Κοέν ! 
Χαάνα Διαμαντοπούλου : Εβραία
Ευάγγελος Βενιζέλος : Αληθινό όνομα Τούρκογλου ή Τουργκούτσογλου ή Τουργκούτ. τουρκο-εβραίος
Καρατζαφέρης Γιώργος : Τουρκαλβανός το γένος Ζαφέρι
Αβραμόπουλος Δημήτρης : Αβραάμ - πούλος ( γιός του Αβραάμ) εβραίος
Δαμανάκη Μαρία: Καλά αυτή το δήλωσε ευθαρσώς : ΕΙΜΑΙ ΕΒΡΑΙΑ 
Γεράσιμος Αρσένης : Από το γένος της μητέρας του Ραζή, εβραίοι εκ Κεφαλληνίας
Χρήστος Ροζάκης  : πρώην υπουργός εξωτερικών αληθινό όνομα ΡΟΖΕΝΣΤΑΪΝ
Λομβέρδος  Ανδρέας : Καταγωγή από Αχαΐα λέει, αλλά γείτονας είναι με την Ιταλία και την ...Λομβαρδία ...
Ραγκούσης Γιάννης : ή Σαραγκούσης Ισπανοεβραίος. 
Μπουτάρης Γιάννης : Ούτε αυτός το κρύβει ! 

Και πόσοι ακόμη να είναι;  Φοβάμαι πως η αλήθεια θα είναι ΑΚΡΩΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΗ για τους Έλληνες...

ΠΗΓΗ: http://sxolianews.blogspot.dk/2011/07/wwwcapitalgr.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου